Sunday, September 25, 2016

5 Strategieë Om Jou Selfvertroue 'N Hupstoot

5 strategieë om jou selfvertroue 'n hupstoot Steve Tobak MoneyWatch 18 Oktober 2012 11:06 CEST Flickr gebruiker pincusvt (MoneyWatch) Daar is 'n vreemde digotomie hier in Silicon Valley. In sommige maniere, leef ons in 'n borrel wat min of meer geïsoleerd van die somber globale ekonomie. Ons het 'n hoë-vlieg maatskappye soos Amazon, Apple, Facebook, Google en Oracle, en al die miljoenêrs en selfs miljardêrs wat saam met hulle. En terwyl die werkloosheidsyfer hier is 'n bietjie beter as die nasionale gemiddelde, daar is geen ontken die pyn wat klein sake-eienaars en diegene buite die tegnologie-sektor voel van die trae ekonomie en 'n hoë koste van die lewe en om sake te doen in die streek. Ongeag van watter kant van die vergelyking wat jy op het, kan jy nie anders as om te sien die ander kant. In 'n vreemde soort manier, dit is neerdrukkend vir almal. Wanneer Thomas Paine geskryf "Die Amerikaanse krisis nie," het hy probeer het om die Amerikaanse revolusionêre inspireer in hul stryd vir onafhanklikheid van die Britse. Terwyl dit was die pad terug in 1776, ek vind steeds die eerste paragraaf betekenisvolle en inspirerende vandag: "Dit is die tye wat mense se siele te probeer. Maar ons het hierdie troos met ons, dat hoe harder die konflik, die meer glorieryke die triomf. Wat ons kry te goedkoop, ons agting te liggies." Terwyl ek is seker dit opgehef hul geeste toe generaal George Washington daardie woorde hardop te lees om sy troepe, ek wed dit ook gehelp om 'n paar seëvierende gevegte kry agter die rug. Woorde kan inspirerende wees, maar optrede kan dikwels sterker en het langdurige effekte. Die meeste van ons is nie veg enige militêre veldslae deesdae, maar ons besigheid en finansiële kinders kan net so besig om ons siele. Oor die jare, het ek 'n handvol van strategieë ontwikkel vir die opheffing van my geeste en die bevordering van my vertroue in moeilike tye. Sommige is vinnig en maklik, ander vereis dat 'n langer afstand verbintenis, en hulle het almal werk: Begin - en klaar - 'n groot projek. Wanneer die tegnologie borrel in 2001 gebars het, was ek loop 'n hoë-tegnologie begin. Wanneer ons vir bankrotskap ingedien is, dit was baie, baie neerdrukkend. In plaas daarvan om net te spring na 'n ander werk, ek het die volgende drie maande bou van 'n broeikas, nie van 'n pakket, maar van my eie ontwerp van grondstowwe. En weet jy wat? Behalwe die groot tamaties en blaarslaai, tot vandag toe ek sien nog op dit en dink, "Sjoe, ek gebou nie." Doen iets buite jou gemaksone. Verlede naweek het ek gebraai 'n hoender op my buite braai-grill. Ek het selfs die sous, 'n Italiaanse gekap slaai en 'n paar mooi bykosse om te gaan met dit. Sure, ek kan kook, maar dit was beslis buite my gemaksone. My vrou - die ware sjef in die familie - afgerig my en dit blyk 'n groot. Dit was groot pret om te doen, goed om te eet, en Ek het 'n ware gevoel van vervulling uit iets wat my status quo uitgedaag doen. Buitendien, as dit iets te doen met familie of vriende is het, dit sal 'n paar broodnodige perspektief op wat regtig belangrik in die lewe te gee. Staan voor 'n geheime vrees. Dit is een ding om jou status quo uit te daag, dit is 'n ander ding geheel en al op 'n vrees wat jy gekoester vir ouderdomme te neem. Moenie sê dat jy nie een het nie, jy weet wat jy doen; ons almal doen. As dit praat in die openbaar, kry in Toastmasters. As dit hoogtes, spring uit 'n vliegtuig (met 'n valskerm, nou). soos drink - - As jy 'n kruk wat jy nie seker is wat jy kan doen sonder het probeer ophou vir 'n maand. Teenoor jou vrees is so opbouend en vertroue gebou Ek kan nie eens druk dit in woorde. Kry in die buitelug en iets fisiese doen. Seker, oefening sal versterk jou bui, maar vir 'n klomp mense is dit 'n groot hekkie om oor te kom en, eerlik, ek dink nie dis baie inspirerend om uit te werk in 'n gimnasium of hardloop op 'n trapmeul. In plaas daarvan, probeer om uit die groot buitelug. Neem 'n lang loop rondom 'n dam, op die strand of op enige plek met 'n mooi uitsig; doen 'n paar tuinmaak of landskap; neem 'n stap; alles werk. Ek weet nie hoekom nie, maar doen iets fisiese buitelug kan regtig verander jou perspektief. Stel en te implementeer 'n stelsel wat 'n langdurige probleem opgelos. As jou huis kantoor is 'n volledige ramp wat jy geteister jare, veral rondom belasting tyd, kom met 'n manier om dit te organiseer. As jou motorhuis so is gepak met vullis wat jy kan nie eens parkeer 'n motor in dit nie, bou 'n stoor, rakke en 'n plek vir jou gereedskap. As jou hond nooit na jou luister, teken beide van julle vir 'n opleiding klas by jou plaaslike veearts. Herorganiseer jou kombuis. Glo my - jy sal daarna 'n groot voel. Dit is my lys. Wat vir jou gewerk in die verlede? Image courtesy of Flickr gebruiker pincusvt © 2012 CBS Interactive Inc. Alle regte voorbehou. volg SteveTobak


No comments:

Post a Comment