Saturday, October 15, 2016

Wed Jou Lewe Sport Trading

Wed jou lewe Sport Trading Handel Die Hounds 'N Paar mense het my onlangs gevra of ek enige wenke oor handel die wind honde kan gee. Daar is talle brokkies besaai regdeur hierdie blog, maar ek het gedink ek wil 'n aparte, toegewyde post om al die stukkies versamel doen. Dit sal lesers te red van treil deur al die poste en kommentaar (wat bedoel jy jy het hulle almal gelees nie?). Soos enige mark wat jy kan handel oor die uitruil, is daar geen plaasvervanger vir die plaas van die ure in, kyk hoe die markte op te tree en oefen, oefen, oefen. Ek kan eerlik nie sê vir julle: "Hoe" Ek handel die wind honde as dit geword het, na die lees van duisende rasse oor die maande, byna instinktief. 'N instink wat nog gaan mis by tye. My styl, as ek dit so kan noem, is afhanklik van die mark, die likiditeit en my gemoed. Ek is ook voortdurend besig om nuwe dinge, waarvan baie nie afkom. Maar vir die doeleindes van hierdie oefening, sal ek 'n lys van 'n paar punte wat jy moet bewus wees van wat sal hopelik help om die wind honde handel. Sommige is voor die hand liggend ek dink en kan neerbuigend lyk. Dit is nie my bedoeling. Ek is net insluiting daarvan vir volledigheid. So, hier is hulle, in geen spesifieke volgorde. 1. Soos met enige mark, Moet nie met meer geld as die mark kan ondersteun. Dit is maklik om ooreenstem, maar jy kan nooit in staat wees om weer uit te handel. Jy sal van krag wees om uit te handel met 'n groot "rooi", of nog erger, laat die handel staan ​​as 'n weddenskap. 2. Die windhond markte wissel baie in likiditeit gedurende die dag, veral wanneer ander groot sportbyeenkomste op soos perdewedrenne of groot sokkerwedstryde. Beplan jou dag, en jou spel grootte, dienooreenkomstig. Die oggend kaart, 11:00-14:00 is 'n goeie tyd, soos na die middag perderesies kaart afwerkings. Die aand kaart kan wees onpeilbaar en baie keer is dit nie die moeite werd, al is geld gemaak kan word as jy geduldig is. 3. Behalwe in baie vloeibare markte, soos die Sky TV-vergaderings, nie die mark te gou te gaan. Twee minute voor die af is gou genoeg nie. Selfs dan, moet jy dalk om te wag totdat die laaste minuut. Dis toe dat al die geld begin om te kom. 4. Oor die algemeen, die tyd te hou is goed, maar soms rasse spring 'n paar sekondes vroeg. Om dit te verminder, maak seker dat jou rekenaar klok gesinchroniseer om 'n atoomhorlosie via een van die vele tyd bedieners op die Internet. Jy moet in staat wees om dit te doen deur middel van jou bedryfstelsels tyd instellings. Ook. 5. Maak seker dat jy luister na William Hill radio. Dit bied bykomende waarskuwing wanneer die wedren is oor te gaan. 'N Woord van waarskuwing. Sommige van hulle kommentators is beter as ander, so ken watter jy versigtig af moet wees. Ook, sorg tydens die besige aand kaarte waar hulle af kan smoor na 'n ander renbaan wat Betfair nie bedek. Dit is baie maklik verward oor wat ras hulle praat te kry. 6. Terwyl hy op die onderwerp van William Hill radio, aandag te gee aan wat hulle sê oor die ras. Sommige van hulle kommentators regtig weet hulle goed. Dit sou nie die eerste keer wat ek gesien het 'n hond skielik direk verkort nadat dit gestort op William Hill wees. 7. Net soos die perd markte, die kans 'inspeksiepunte' waar die interval veranderinge punte van weerstand kan sien ontwikkel. Die mees prominente van hierdie in die hond markte is 4.00. Persoonlik, ek is versigtig vir handel rondom hierdie vlak. Dit lyk asof ek altyd om dit te muck up. Daar is swakker weerstand punte op 3,00 en 6,00. 8. Wees op die uitkyk vir 'n "spring" naaswenner. Jy sal dikwels kom oor 'n hond wie se prys is vinnig weerkaats tussen punte. Hierdie punte kan dikwels 'n gaping van 5-10 bosluise. Die 'weerkaats' kan laaste vir 10-20 sekondes, maar jy kan maak 'n mooi bedrag net te kliek op beide kante van die leer sonder om te wag vir enigeen wat ooreenstem. As jy dit kan regkry om te doen wat 'n paar keer voor dit tot stilstand kom, sal jy lag. 9. Wees versigtig vir die leiding van die lading. Met ander woorde, as jy gaan om te gaan na die voorkant van die mark, maak seker daar is geld agter jou leen ondersteuning. Dit sou nie die eerste keer dat ek al die geld gesien nie agter my skielik verdwyn sodra my aanvanklike posisie is gekoppel. Veroordeel hard uit diegene te kry. 10. In 'n sakke ras, kyk uit vir 'n baie kort gunsteling, veral as daardie hond is kom in die aanloop tot die wedren. Jy kan lekker wins te maak op hulle as hulle kom in. Maar dikwels, veral teen die einde van die sessie, groot bedrae geld sal in kom en die prys wat deur 10-20 bosluise, vee al voor dit, insluitend jou rug spel, met min of geen tyd om uit te klim sonder 'REDDING' vir 'n aansienlike treffer. 11. In 'n of ras, daar is byna altyd 'n kort geprys gunsteling. Hierdie is geneig om nie geneig is tot skielike, grootskaalse terugskrywings te wees. Dit is nie te sê dat hulle nie gebeur nie, maar in my ervaring is dit nie oral gebeur naby soveel in 'n oop rasse. 12. In teenstelling met die perd wen markte, die hond markte spring as gevolg van 'n gebrek aan likiditeit. Dit plaas baie mense af. Ek sou sê, leer om daarvan gebruik te maak. Bestudeer die markte, maak gebruik van die vele leemtes wat daar. Voordat jy dit weet, sal jy jouself gereeld optel 5, 10, 20 regmerkie ambagte. 13. Al die geld, wat daar is daarvan, is geneig om te konsentreer op die 1ste en 2de gunstelinge. Dit is waar ek oorwegend my handel ply. Daar is egter geld gemaak word op die langer kans honde. Jy moet dalk kleiner aandeel groottes gebruik om ontslae te pas, maar moet jy 'n paar ordentlike beweging daar te sien. 14. Moenie bang wees vir die neem van 'n groot hoeveelheid, veral as dit nie ondersteun word. Dit geld sal daar sit vir 'n rukkie dan verdwyn. Dit is hoekom ek sê wees versigtig vir die gebruik van net WOM in jou handel. In hierdie geval sou die WOM dui jy die handel aan die ander kant van die mark te betree, maar in werklikheid, moet jy dit teenstaan. As jy nie gemaklik om dit te doen dan laat dit alleen. 15. Ek het in die verlede dat as gevolg van die gebrek aan likiditeit in die windhond markte, sal jy moeilik is om tendense gelees het. Absolute nonsens. Tendense is daar. Dit gebeur in elke ras. Dis net dat dit voorkom oor korter tye. 'N Rukkie gelede het ek gepos 'n paar voorbeelde van grafieke toon dat feit. Ek gebruik grafieke al die tyd. 16. Omdat die geld kom so laat in die mark, en selfs al is jy vaardig is in die monitering van die af tyd, sal jy gevang. Of jy gevang met 'n rug of 'n leek in die mark, met verloop van tyd, die resultate van hierdie ongelukke sal selfs uit. Wat belangrik is, is dat jy genoeg links in jou bank om voort te gaan in die tussentyd. So moenie gaan staking jou hele bank op die honde. Jy weet net dit sal eindig in trane. 17. Met meer as 50 wedstryde per dag, soms nader 100, het jy nie nodig om baie geld te verdien per wedloop om 'n ordentlike inkomste te maak. Ek gereeld getref 163; 1 / ras gemiddeld en ek nou besig met die verhoging van dié syfer. Selfs die maak 163; 0.50 / ras kan vinnig optel oor 'n maand na 'n lekker mooi bedrag, so moenie gulsig wees. OK, wat min baie is genoeg te wees om met. As ek dink aan enige ander, sal Ek hulle by die onderkant van die lys, sodat jy sal in staat wees om dit weer te vind as jy wil. Weereens egter die beste raad wat ek kan gee is om die markte te kyk - daar is baie om van te kies elke dag - en oefen, oefen, oefen. Geplaas deur Alistair Hamilton


No comments:

Post a Comment